Fulya12- Progestan iğne olarak hiç kullanmadım lekelenmem oldu 20 haftalıkken acile gittik Progestan vermişler onu kullandım ama nasıl kullanıcam demediler eczacı demediyse ağızdan al sabah akşam dedi bende kullandım sonra geçti çok şükür kendi doktorumda sadece akşam bir kere yatmadan fitil olarak kullan dedi ben ama normal devam ettim fitil bilemedim sonra dört gün önce kestim kullanmayı ağır gelince dün küçük lekelenmem olmuş gene bende bu sefer fitil atayım dedim onuda yapamadım yani itmeye çalışıyorum gitmiyor içeri çok zorlandım o yüzden rahatsız oldum yani yapamayınca rahatsız oldum bilmiyorum napacam