Cileklipasta Merhaba güzel anneler, dün 5-6 tane köfte yedim ve son köftede içinin tam pişmediğini fark ettim. O kadar da dikkat ederim 50 dakika fırınladım nasıl pişmemiş anlamıyorum hafif pembelik vardı. Dahiliye randevum var gitmişken toksoplazma testi istesem yapabiliyorlar değil mi ? Dünden beri içim içimi yiyor. Bu arada son trimesterdeyiz 30 haftalık olduk. Risk bu dönemde daha azmış sanırım bilginiz var mı ?
Pekgokcen Cileklipasta birsey olcagini dusunmuyorum hamilelgin ilk ayinda bu hastaliga yakalabirsaniz sakincali bebek buyuk oldugu icin suan o bagisikligi kaldirabilir ama siz doktorunuza sorunuz yinede ben boylr biliyorum gecirdim cnku
Cileklipasta Pekgokcen bende öyle biliyorum aslında ilk 3 ay organ gelişimi olduğu için daha tehlikeliymiş, siz hamilelikten önce mi geçirdiniz bağışıklığınız mı var ?
Pekgokcen Cileklipasta bagisikligim varmis ama ilk hamile oldugumda ogrendigimizde baya tahliller surdu surekli hala kontrollerimde bakiliyor oranim cok yuksekti cnku cok sukur suan bisey yok