Bebek-170793 Merhaba anneler çatlak kremi ne kullandınız hangi marka önerirsiniz yağ veya krem birde güneş kremi hangisi daha güzel bir sürü marka var karar veremedim lütfen deneyimlerinizi yazın 🙏
Selim_Alparslan Bebek-170793 Bio-Oil kullandım ilk gebelikte hiç catlagim olmadı şükür. Şimdi ikinciye hamileyim 22 haftaligiz ilk haftadan stok yapmıştım sürüyorum şuanda da yok
Selim_Alparslan Bebek-170793 Medikoz efsane güneş kremi olarak 2 senedir kullaniyordum fakat ürünü bulamadım ben o yüzden Yves Rocherin kullanıyorum ondanda memnunum.
rumisam Bebek-170793 ben tatlı badem yağı kullandım 6-7 haftalıkken başladım doğuran kadar sürdüm çatlağım yok birde düzenli kemik ilik suyu içtim babaannemin tavsiyesiydi cilde iyi geliyor demişti hangisi işe yaradı bilmiyorum
Selim_Alparslan Selim_Alparslan yüzüm karma cilt tipli o yüzden sivilcelenme yapmıyor en çok o yüzden sevdim.