Anneoldum2 ben ilk gebeliğimdede biberon almamıştım. Çünkü emzirmiştim. Bundada almadım. Sadece hastane için kaşık biberon aldım emmeyi red etmesin ilk gün belki mama veririm diye. Önceki 9 yıl önceydi o zaman kaşık biberonda yoktu yâda yaygın değildi bilmiyorum çay kaşığı ile vermişti annemler 🙈Şimdide yine bakarım sütüm gelmez ise bi koşu heryerde biberon var zaten eşim gider alır diye düşünüyorum . 6 aya kadar da hiç biberon kullanmadım. Sonrasında ek gıdaya geçti diye aldım. Geceleri rahat uyusun diye mama verdim. Ama o süreçte 4 tane biberon değiştirdik. Avent , lansinoh vs tutmadı wee nin cam biberonunu tutmuştu. Onuda işi bitince atıp kırıyordu oğlum hiç unutmuyorum 😂 gövdesine plastik takıncada anlıyordu emmek istemiyordu . Bu arada sarılık hiç olmadı maşallah . Yani anlayacağınız duruma göre bi koşu gidip alırsınız. Belkide her biberonu tutmayacak kaç tane değiştireceksiniz.