H-a-t-i-c-e Kızlar 8+5 haftalık gebeyim sürekli yeme isteği var 2 3 saatte bir acıkıyorum bunu yaşayan var mı hamilelikte normalde 3 aydan sonra başlar derler ama
Buse4161 H-a-t-i-c-e o istek bende de var eğer meyve falan yemezsem karbonhidratı basmış olucam. Erik çok işime yaradı hem tok tutuyor hem de yağsız bir meyve
minigimleseruven H-a-t-i-c-e bende 9 haftalık hamileyim canım ve evet 2 saatte bir midem kaziniyor artık ne yiyeceğimi şaşırıyorum 😆
H-a-t-i-c-e Buse4161 kesinlikle bende de öyle meyve yemeye çalışıyorum o da 1 saat anca tutuyor eskiden bu kadar yemek yemezdim yemezsem de midem bulanıyor 🥹
H-a-t-i-c-e minigimleseruven ayyy bir ben değilmişim canım valla bende kilo almadan hamilelik geçirmek istedim ama bu gidişle bu çok zor olacak
minigimleseruven H-a-t-i-c-e sağlıklı şeyler tüketmeye özen gösterelim bisey olmaz ya Allahin izniyle 🥹🌸
H-a-t-i-c-e minigimleseruven ne yiyeceğimi şaşırıyorum artık 🥹 çok meyve de şekeri yükseltme ihtimali varmış valla bilemedim ne yapıcam
arwen1 Bence keyfini çıkar ben ilk dört ay mide bulantısından son dört aydır da mide yanmasından yemek yiyemiyorum. Az önce hafif aciktiğimi hissettim bir şeyler atıştırayım dedim sonra yatınca midem çayır çayır yanacak diye vazgeçtim. 🥲