Merhabalar hanımlar, ben ocak ayında 10 haftalık bebeğimi kaybettim 8.haftada kalp atışlarını duydukdan sonraki kontrolde gelişimin tamamen durduğunu söyledi doktor zaten geriden gelen bir gebelikdi ve küretaj oldum. Pataloji sonuçları temiz çıktı.özel hastanede takipliydim orada da küretaj oldum. Doktorum hamile kalmak istersem 1 ay sonrasından tekrar deneyebilceğimizi söyledi fakat eşim ve ben manevi açıdan çok yorulmuş ve üzülmüşdük oyüzden bir süre gebelik istemiyorduk fakat geçen ay adet bitiminin 7-8. Gününde gün aşırı ilişkiden şüphelendiğim için ilk defa ella ertesi gün hapı kullandım ve şuan adet gecikmesinin 2.günü ben küretajdan sonra bile düzenli gününde adetimi gördüm çok sancılı bir regl dönemi yaşıyorum normalde ama hiç bir belirti yok acaba gebelik olabilir mi ne zaman test yapmalıyım bi yanım buruk olsada bir yanım keşke olsa diyor .. ertesi gün hapı kullanıp gebe kalan var mı ?