Benimde ağustosun başı yenidoğan takımı 5li olarak 5 tane bir tane uzun kol tulum bir tane kısa kollu takım aldım yeter mi acaba sonra 3 aylık kıyafetler var onlar hep uzun kollu ama 1-3 ay kıyafet almadım daha ebebekte falan ya yenidoğan ya 3 aylık kıyafetler var hastaneden eve gelince kıyafetler yıkanır o yüzden 5-6 parça az gibi geldi