nisoom01 sancı 40 hatta 50 yi gecince kayda değer bir şey sayılıyor bir de süresi önemli yani sizinki hem 30 a kadar çıkmış hem de sancı çok kısa sürmüş doğum şu zaman olur demek için yeterli değil malesef ama yine de hiç belirti yokken bir anda doğum olabilir bilemeyiz 🥰