67sahra36 benim bildiğim kadarıyla idrar testlerinde pozitif çıkıyor kanda beta yükselmiyorsa kimyasal oluyor , beta düşüyor git gide, adetinizde gecikmiş ona rağmen beta 5 in altında kalmış malesef . Yanlış biliyorsam arkadaşlar düzeltsin insallah en kısa zamanda Rabbim nasip eder 🌸