Kızlar şu saat itibari ile tam 40 oldum.
Bebek 1 aydır baş aşağı ama kanala inmiyor, sancı ve kasılma yok, nstde de bir farklılık yok, rahim ağzımda yumuşamamış.
Çarşamba günü randevumuz var doktor o zaman tekrar bakıp doğum şeklini gününü konuşuruz dedi.
Artık tüm tuşlara basmak istiyorum. Spor-hareket, yeme-içme, dua vs. kolay doğum için önerileriniz nedir ?