Merhaba 17+3 teyim günde 1 ya da en fazla 2 tane ince olan sigaradan içiyorum.3 4 gündür bırakmaya çok uğraşıyorum en fazla 1 gün içmediğim oldu ama kararlıyım bırakmayı çok istiyorum elimden geleni de yapıyorum.Ama şu an da ya içtiğim zamanlar bebeğime zarar verdiysem diye aşırı vicdan azabı çekiyorum hatta bazen ağlıyorum bu durumu nasıl atlatabilirim bu durumu yaşayanlar oldu mu aranızda.