Guneskiz05 9. Haftamda benzer şeyler yaşamıştım doktoru aradım gergin bekleme gel dedi gittim bebiş hareket ediyordu ilk defa hareketini ve bebeğe benzediğini görmüştüm çok şaşırdım ve çok mutlu olmuştum. Bazen olabiliyor böyle hisler içini rahat değilse gidin bakın