Bugün kontrole gittim sancım çıktı ama ben hissetmiyordum , 2.Sezeryanım için 26 mayısa gün vermişti doktorum tam 38+1 olacaktım 37 de dolacak yarın sabah acil alalım dedi sebebi olarak da ultrason bakınca çok incelme var riske atamam pazartesiyi de bekletemem yarın sabah dedi . Her ihtimale karşı bir doz ciğergeliştirici oldum . İlk kızım da 34 de doğmuştu . Kilosu 2600 . Çok korkuyorum , çok incelme var derken rahimde neyi kastetti o an soramadım korkudan . Dua edin kızlarımla sağ salim çıkayım hastaneden 🤲🏻