Cicekbahcesi12 Kızlar 9+2 deyim. İdrarımı yaparken sol kasıgımda bi batma hissediyorum. Hatta sıkışınca daha cok batiyor 🤦♀️ doktorum izinde oldugu icin hastaneye gidemedim basina gelen var mi?
Garfield Cicekbahcesi12 enfeksiyon olabilir sağlık ocağında idrara test çubuğu batırarak 5 dk da söylüyorlar enfeksiyon var mı yok mu