Kızlar 8 aylık oldum hala kızıma isim bulamadık. Tam bulduk dedik eşimle ortak doğa ismine karar verdik. Bugünde doğa diye seslendik cümle içinde kullandık sanki söylemesi zor ve boğa gibi çıkıyor ay kararsız kaldık yaa sozce nasıl doğa ismi güzel mi,🙄🤣🥲🌿