Smyye1B Eslem2112 Oğlumla ikizler burcuyuz doğum günlerimiz arasında 10gun var😍 İkinci oğlum ise Başak yada Terazi olacak💖
Senasude [silindi] ahahha siz anne kız büyüdüğü zaman asla anlaşamayacaksınız 🤣🤣 kendi annemden ve kendimden biliyorum bende oğlak annem koç ikimizde dik başlı🤣
Umuteymen65 Ben akrep bir oğlum yengec diğeri ikizler kızım gelecek agostos sonu ne olacak bilmiyorum bakmadim
Cugulibinnazzz Eslem2112 ben oğlak büyük oğlum oğlak(çok memnunum kendisinden)🥰küçük oğlum balık (memnun değilim hahahha)🤣kocam yengeç 😁😁
e_ceyda Ben başak burcuyum, oğlum başak ♍️İkimizin de yükseleni terazi. Haftaya kızım doğacak ikizler ♊️
[silindi] Esraa00 kız zere seninle iyi anlaşmamızın sebebi belli oldu burçdaşmışız ya agsgsggs ne kadar kaldı aşkım doğuma 🥹🥹
Nursahergun Ben, YENGEÇ ananesiyim. oğlum 2020li Kova burcu Kızım olacak inş Aslan görünüyo veya, Yengeç 😅😂