Sylmz_24 Merhaba normalde hep beta değerim 1.20 bugün 2.84 çıktı ve o hevesle erken gebelik yaptım çok aşırı silik ama 2. Çizgi göründü doktor gebelik yok ve test yanlıştır dedi doğru mudur sizce böyle olan var mı
Deryayurt Sylmz_24 bence yükselebilir bir değer benim 1.20 den yükselmişti takip etmek gerek bir kaç gün geçtikten sonra kan ver bidaha
B-T Sylmz_24 Canım regline kaç gün var ? Bende test yaptım mesela reglime 7 gün kala çıkmadı 6 gün kala çıktı. Yerleşme zamanı önemli burda. Çünkü yerleşme olduktan sonra hormonlar salgılanıyor ve testte çıkıyor.
Burcukrblt Deryayurt benimde 5.41 cikti deger gece verdim adetime daha 5 gun feln var doktor tekrarla dedi bende pazartesi beklicem tekrar kan vermek icin
Sylmz_24 B-T şöyle22 Nisan son adet 8 gün var adetime ve bugün 2. Erken gebelik yaptım ve bu sefer düne göre daha belirgin 2. Çizgi çıktı bu testtenyanlış değildir heralde
Sylmz_24 fairytale_ 3. Test yaptım hepsi silik çizgi lütfen dua edin bu sefer olsun 8 aydır bekliyorum bu bayrama güzel sağlıklı haberlerle girmeyi tüm isteyenlere nasip etsin Allah lütfen dua edin
fairytale_ Sylmz_24 varsa yarinda cogalir kan degeri ama cok erken ogrenmissiniz biraz zamaniniz var saglikli gebelik mi diye onun icin acele etmeyin iki gun sonra verin ayni yerde olucak sekilde
Phyloo Sylmz_24 üç gün kala belirgin çizgiyle öğrendim ben dört gün sonra kan verdim 2 bin 61 beta çıktı