senaygrbz1 Gebeliğin ilk haflarında Sağ veya sol kasıkta bişeyelr hissetme hissi veya hafif ağrı tarzı şeyler cinsiyeti belli edermi erkek sağ da kız solda olurmuşya bunla bi bağlantısı var mı sizce
Aselyusra senaygrbz1 ağrıyı bilmem de bebeğim rahmin hangi tarafına yerleştiği ile ilgili diye derler öyle. Gerçi ağrı da ilk başlarda o tarafta oluyor zaten. Benim tutmuştu oğlum sağda kızım solda