Jenslyy1903 Kızlar özel hastanede Nst’ye giren var mı ben özelde nst ücretini sordum 3500 dedi o an yapmadım siz girdiyseniz yazabilirmisiniz
Jenslyy1903 Ahsenmira iki defa sordum önce 3500 değilde 350 anladım 350 tl mi dedim hayır hanımefendi 3500 dedi
SM5534 Jenslyy1903 Ben Bahçelievler memorial hastanesinde 3,5 ay önce 4 milyar veriyordum nst herkes çok pahalı demişti doğumum Orda olacağı için ordada nst girmek zorundaydım hastaneden hastaneye değişir tabi bu durum
Jenslyy1903 SM5534 tamam da hastaneye kayıt için zaten 1050 tl ücret ödedim ayrıca nst için 3500 diyince şaşırdım normal değilmiş diğer hamileler forumdakiler ücretsiz girmişler
Nidazzyaaa Jenslyy1903 Şaka mı ya ben para vermeden giriyorum sadece doktor ücretini ödüyorum yada doktor çağırdığı zaman gidiyoruz giriyorum ücretsiz yani özel hastane oda
Jenslyy1903 Nidazzyaaa yemin ederim ki böyle söyledi ve önümdeki hastaya alerji testi için fiş kesilecekti ona da 1250 tl ayrı fiyat söyledi
Jenslyy1903 babyandmom__ yaşadığım şehirde bir hastane özeldi ve 3500 diyince yaptırmadım iyiki yapmamışım bakın ücretsizmiş
SM5534 Jenslyy1903 Ben nst hiç ücretsiz duymadım muayne ücreti ayrı nst ücreti ayrı oluyor diye biliyorum ücret konusuda hastaneden hastaneye değişiyor ücretsiz giriyoruz diyenlerde şaşırdım
MRVESRV Jenslyy1903 Cok pahali degilmi ya, doktor muaynesi 3 bin lira zaten Bende nst 850 liraya giriyorum.
Jenslyy1903 MRVESRV bende ilk başta yanlış anladım 350 sandım baktım 3500 hanımefendi diyor istemiyorum o halde dedim çıktım ama şuan 37 haftalık oldum mecbur gireceğim nst ye