Guldennn2 Ersan beyin maşallahi varmış olmadı bı araştırırim tekrar 🌸 sen böyle çok iyi diyorsan oda gitmiştir özele bence 😂 bide cumartesi günü kanamam oldu servergazide varmış nöbetci oraya gittim adam hiç ilaç bile vermeden yolladı beni yani insanı illa devlete gitmemek için yemin ettircekler o derece galesiz çoğu maalesef mecbur kaldım diye gitmiştim oda pişman etti beni o yüzden özele devam artık 🙃