Mavimavi321 özellikle sordum bugün bir daha ki aşı ne diye canım ebe zaten tek doz karma yapacaz sonra tetonaza çağıracam dedi aşın tam olsaydı ilerki haftalarda karma yapardık dedi bende orda öğrendim ilk hamileliğimde karma aşıdan hiç haberim yoktu doktor hiç bahsetmemişti özel yaptırılıyormuş galiba önceden bunda da araştırmamıştım doktorum da bir bilgi vermemişti ama çok dikkatli bir ebeydi herşeyi anlattı yani aşının sebepleri felan