Eymenemir şehir hastanesinde doğum falan yapılmaz ben kürtaj oldum 2 gün kaldım eziyetti. Yastık verin diyoruz kalmadı örtü verin diyoruz kalmadı o kadar kötü bi yer ki. Yanımdaki kadın sezeryan oldu gece 1 de acil sezeryanmış kadının altına yeşil örtüden sermemişler kızın annesi bağırıyordu bu kızı nasıl yatağa alıcaz biz bacaklarından mı tutucaz diye o kadar korkutucuydu ki