Selmagkk Kızlar adet olucak gibi kasıklarım ağrıyor bir kaç gündür belimi zaten söylemek istemiyorum bu durumu yaşayan varmı neden olur aslında 27.haftamın başında gittim doktora erken doğum riskim vs de yok