Arkadaşlar 2019 da meme küçültme ameliyatı oldum. O zamanlar evlenip çocuk yapma niyetim yoktu tabi dolayısıyla hiç emziremem vs diye düşünmeksizin ameliyata koştum. Şimdi 27 haftalık hamileyim ve emzirememekten endişeleniyorum. Doktoruma sordum bu süreçten geçmiş danışanınız var mı emzirebiliyor mu diye o da emziren danışanlarının olduğunu söyledi. Sizlerden bu ameliyatı olup bebeğini emziren var mı ya da bildiğiniz birileri var mı?