Minigim_ben1 Merhaba 5 günlük bebeğim var iki üç gündür vajinal kanama var az az geliyor bezine bu durumu yaşayan var mı
KumpirsMom Minigim_ben1 bu mümkün mü ya kanlı dışkı olmasın o tövbe allahım sen koru Rabbim şifa versin direk doktora gidin
Cigulibinnaz Minigim_ben1 benim kızımda da ilk bir hafta içinde gelmişti bezine kan. Anneden bebeğe geçen östrejen hormonu dolayısıyla oluyor. Doktora da gitmiştim normal demişti. İçiniz rahatlaması için doktora gidebilirsiniz tabi
Bnguuu_102 2 ila 10 gün arasında böyle bir şey olması normal ama gene de bir danışmakta gözükmekte her zmana fayda var diye düşünüyorum
miraclenaz Minigim_ben1 merhaba bunun normal olduğunu anneden bebeğe geçen hormonlardan dolayı olduğunu okumuştum endişe etmeyin inşallah bir şey yoktur doktora gidin isterseniz
Esilaaya Minigim_ben1 benim kızımda da oldu akıntısı da vardı doktora sordum normal anneden geçen hormon dedi. Korkma yani geçiyor Bi kaç güne