Hdyhdy Kızlar sezaryen doğum yaptım 3 ay önce hâlâ regl olmadım bu durum normal midir , var mı aranızda böyle bir şey yaşayan, bir de kayinvalidem yeniden gebesin bence sen dedi içime kurt düşürdü
Birminiksusam Hdyhdy bir yıla kadar olmaması normal canım ama tabi temkinli olmanızda lazım korunmaniz lazım süt korur gibi şeylere inanmayın sakin
mervemurat16 Hdyhdy emziren annelerin 6 ay regl olmaması normal olarak görülüyor.Bazı insanlar 40 ı çıkmadan regl oluyor bazısının seneler sürebiliyor ben 10,5 ay olmamıştım sütten kestikten sonrada kanamam arttı
Duyasli Ben kizimda 1 sene olmamıştım 1 yaşına girdiği gün olmuştum ama 2 yaşına kadar 3 ayda bir oldum 2 yaştan sonra normale döndü