Fulya12-
Fulya12- aynısı başıma geldi kayınvalidemin cenazesi zamanıydı çok korktum hareket olmayınca doğum evi acile gittim hareket yok ağrım var diye doktor baktı herşey güzel bu haftalarda normal dedi uyuyorlarmış bebekler canim endişelenme ama için rahat etsin git bir baktır derim 🌸