Ahhh şuan bire bir aynı durumdayız 39+4 deyim bende 2. Gebelik ilk gebeliğim de 40 ı doldurmuştum heralde buda öyle olacak 38 den sonra beklemek o kadar zorki ne yapsam ne etsem doğumu tetiklemiyor rabbim inşaallah hayırlısıyla bir sancı da doğurmayi nasip etsin rabbim