Sudekaya KIZLAR 7 haftalık hamileyim, geçen hafta progesterona başladım. 2 günde 1. Hafif leke gelmişti doktorum başlattı, düsük riskim var. Ayın 30 unda randevum var gideceğim, bi sıkıntı olsa kanama ve ağrı olurdu değil mi? Şuan hic bir sıkıntım yok
dedimolabilirrr Sudekaya evet bende 7,8 gibi lekelenme gördüm hemen ilaca başlamıştık 1 hafta kullandım bir daha birşey olmayınca doktor bıraktırdı ama ilişki yasak canım bu durumlarda biraz ona dikkat edersen birşey olmaz normal yani bulunduğum durum