rabiagucer03 1) Çatı muayenesi yapıldığında normale uygunsun dedi ben adet sancısı hiç çekmedim şimdiye kadar o yüzden çok zorlanır mıyım 2) Bebek ne zaman döner ne zaman kanala iner 3) Kızlar erken olur diyorlar doğruluk payı var mı 4) Arada karnımda böyle titreme gibi bişi oluyo normal mi 5) Erken riskim var hala suyla idrarı karıştırım diye tereddüt ediyorum aralarındaki fark nedir?
nura23 rabiagucer03 Ben hala çatı muayinesi olmadim. 32vi haftada kontrolde bebeğim doğum pozisyonuna dönmüştü.
guliz35 rabiagucer03 cati muayenesi nasil oldunuz 37 haftadan once yapmiyor doktorlar bir de erken dogum riskiniz var ona ragmen mi yapti ? yazdiklarinizin hepsi birbirinden bagimsiz
ecrintosgeliyor rabiagucer03 benim bebeğim 27de döndü hala aynı pozisyonda 35 haftalık olduk. Çatı muayenesini 39da yapacağım dedi doktorum
Sedagokkaya 32 . Haftamdayım çatı muayanesi olmadım doktor yapacak olsa mutlaka söylerdi. Geçen haftalarda benim bıdık döndü aşağıdaydı yine yukarı çıktı 😍 bakalım zamanında doğum poziyonuna girer umarım. Suyunuz hakkındada arkadasın suyu geldi. O çok farklı tutamıyorsun dedi. Nasıl ayırt edilir bilmiyorum 🤗🤗40küsür haftada gelmeyen kızlarda var. O titrrsimde bi ara olmuştu. Doktor mormal demişti
rabiagucer03 guliz35 kanama gibi bi durumum olunca o zaman yapılmıştı muayene açılma var mı diye baktılar nstden sancımda çıkmıştı bence bağımsız değil 😊
guliz35 rabiagucer03 genelde 37 haftadan once dogumu tetikleyebilir diye yapmadiklarini biliyorum.. kanamaniz oldugunu bilseydim ona gore yorum yapardim... saglikla alin bebeginizi kucaginiza insallah