Dorukmerve Kızlar günüm geldi ama olmadım test yapmiştim çok az sılık çıkmıştı yarın bi daha yapıyım mı bekleyim mi
Derya146 Dorukmerve bat bugün müydü benim bugündu çarşamba kaset test yapmıştım çok silik çıkmıştı bugün de erken gebelik testi yaptım yine silik çıktı bence sen bidaha yap 1-2 gün sonra
Derya146 Dorukmerve gelen giden yok hala saliyi bekliyorm kan vermek için bel ağrısı ve ara ara kasik ağrısı var
Alg Derya146 bat ne zaman sizin benim iki gün önceydi hala olmadım test yaptım ama ailik bile çıkmadı anlamadım neden sizin
Derya146 Alg 16 mayisti yani dün kahverengi akıntım var sürekli olmuyor ama ara ara oluyor 2 tane test yaptım ikiside silik çizgi sağlık ocağına gittim salı gün kan alacaklar