Merhaba. Ben daha önce bir kimyasal gebelik bir de 10. Hafta civarı düşük yaşadım. Şimdi yine gebeyim ve 10. Haftam bugün. Regl ağrısı gibi kasık ağrım oldu tüm boyu. Ara ara geçti, uzandım dinlendim. Bazen sağ bazen sol taraf ağrıdı. Çok kötü besleniyorum çünkü canım hiçbir şey istemiyor her şeyden iğreniyorum. Patates, bisküvi, beyaz ekmek falan gibi saçma sapan vitaminsiz proteinsiz şeyler yiyorum. Zaten yüksek bir kiloda hamile kaldım falan derken çok endişeli ve yetersiz hissediyorum. Biraz da instagram yüzünden tabi. Bu kasık ağrıları ve gece gündüz geçmeyen ama kusturmayan bulantılar normal mi? Çok stres oldum oturup ağlayacağım şimdi.