Kızlar 30 haftama geldim kilo almadım 🤦🏻♀️ Bu bazılarınız için avantaj olabilir ama benim için değil.
Kızlar boyum zaten kısa 1.52 . Yani aman aman da bir zayıf değilim ama birazda hamileliğim belli olsun istedim.
Doktora gidince bile zaten çok kısa ve zayıfsın ağrın olabilir normal diyor hemen.
Artık takmaya başladım neden almıyorum.
Arkadaşım hamile 5. Ayında resmen vücudu bile değişti kilo aldı maşallah çok güzelleşti.
Beni kim göre nasıl hamilesin aynısın diyor insanın hiç bir yeri değişmez mi 🙂
Varmı benim gibi olan