Hulyaebrar1 Kızlar rahim ağzımda yumuşama varmış nst de sancılarım çıktı 31 haftadayız daha ciğer geliştirici ve nidicard kullanıyorum ama ciddi anlamda karın sertleşmem var sürekli yürütmüyor bile önerisi olan varmı
Tgcbbrdmr Hulyaebrar1 ilk önce hastaneye yatırılmanız lazımdı sancılarınız kesildiğinde çıkmanız gerekiyor 2. Gebeliğim ikisindede aynısı oldu
ABusraaaa Hulyaebrar1 sancıların yüksek çıkmamış galiba çünkü yüksek çıksaydı sancılarını durdurmak için yatış verirlerdi sen bu sürede bol bol dinlen zorunlu olmadıkça bence ayağa kalkma ilişkide yaşama rahminde yumuşama olduğu için söylüyorum tabiki bu konuda aslında bilgili değilim ama bence riske atmaya değmez en azından 37e kadar biraz dışını sık sağlıkla gelsin
Esnef Hulyaebrar1 dr bana bol su soda limon tuketmemi dinlenmemi önermişti cok cektim böyle bebek bi tarafa topalşıp sertleşiyo sizinde öyle mi
Esnef Hulyaebrar1 magnezyumu aksatmayın iki kez kullanıyorum bana dr normal dedi ama bilmiyorum artık hayırlısıyla vaktinde gelsin bebişler🤲🏻