Sendenbanakalan olmaz mı. Dediğim gibi 3. Gebeliğim olacak ama 1 evladım var. 🙏
Martta bıraktık korunmayı Nisan da tekrar korundum kadın doğuma gittim yaşım zaten 28 bir sorun yok dedi doktorum mayıs da bir dolu bir boş çalıştık:) ve 1 haftadır sol kasığım da ağrı batma, bir gıdıklanma arada , halsizlik ve uykum var. Masa başında çalışıyorum arkadaşlar neden uykulusun diyorlar regl günüme 10 gün var ….