Kızlar selam adet düzensizliğim için doktora gittim fsh 8,24 çıkmış yaşım 23 doktorum yaşına göre yüksek 3-4 olması lazımdı dedi bebek için çok bekleme dedi moralim çok bozuldu ama çocuk olmaz demiyorum olur dedi bilmiyorum üzmemek için söylemiş olabilir mi 🥺 eve geldim biraz araştırdım ve moralim çok bozuldu ağlamak üzereyim 😢 doğal yollardan hamile kalmam imkansız mı tedavisiz hamile kalamaz mıyım?