Asilaslanveannesi yok canım çevremde kimsenin gebelik süreciyle alakalı bilgim hiç olmadı ama benim bebeğimde fl(femur)kısalığı olduğu için yabancı annelerin yazılarını redditten taramistim ve bu platformdaki butun fl(femur)la alakalı içerikleri taramistim buralardan denk gelmiştim.Doktorunuz ne diyor peki?Bir yorumu yok mu?diger taramaları yaptırdın mı,doktorun bir risk görmüyorsa endişe etme minyon bebek olabilir,ultrason cihazı farkından olabilir belki de icin rahat etmiyorsa farklı bir doktora görün detaylı açıklama yapabilir canım..ben farklı cihazla ölçülsün diye 36.haftada farklı marka cihaz kullanan bir hekime de görünmustum orda da 1 hafta kadar fark çıktı ve bebeğim doğduğunda bacakları kısacıktı büyüdükçe orantılı oldu