Kızlar hayırlı akşamlar. Benim belirtiler yine bir artıyo bir sönüyo. Göğüs belirtilerim çok değişken ve bu beni çok korkuyor. 2 gündür acısı vardı ama bugün azalarak söndü tamamen. Bu normal mi ben çözemiyorum her seferinde de kötü senaryolar geliyor aklıma. Yardımmm 🙏🏼🙏🏼