ozgeshbgnr Selam kızlar 38+3 haftalık hamileyim önceki haftalarda sancım 20-30 çıkıyordu son gittiğimde 0-1-2 çıktı. Cihazda bir sorun var diye sordum ama 20-30 sancı da 0la aynı dediler çok anlayamadım bence yanlıştı sizde 0 çıkan var mı?
ozgeshbgnr Nursima2709 yaa ama 0 çıkması normal mi kasılmaları hissediyorum regl ağrısı gibi ağrılarım var hiç beklemiyordum
Ceiydda ozgeshbgnr geçen gün ben de 80 90 100 olurken hiç hissetmiyordum doktorum da eve gönderdi zaten o yüksekliğe rağmen çünkü duzensizdi doğum başlatan sancılar değildi
ozgeshbgnr Ceiydda ya zaten düzensiz demişsiniz görmemişim 🤦🏻♀️ sabırsızlanıyoruz son zamanlarda günler geçmek bilmiyor