bebesever Arkadaşlar radyoterapi veya ışın tedavisi gören hastalarla aynı ortamda olmamız sakıncalı mı? Etrafa radyasyon yayıyorlar mı bilginiz var mı?
aylinpalaa bebesever babam ilaçlı radyoterapi görürken çocuklara ve hamilelere belli bi süre yaklaşması yasaktı
Skkkkppp Bildiğim kadarıyla kemoterapi aldıktan sonra belli bir süre radyasyon yayılımı oluyor diye biliyorum
Busraatpl aylinpalaa meraba belli bi süre derken ne kadar mesela ? babannem ışın tedavisi görüyor 14 haftalık hamileyim durumununu ağır olduğunu söylediler gidip görmek istiyorum cok yanaşmam ama yinede tedirginim ne yapayım bilemedim