Yayagmur Haftadayim o kadar midem yaniyorki yediklerimden hic biser anlamiyorum ne gecirir acaba tavsiyesi olan var mi? Rennie duo iciyorum ama cok etki etmiyor
obiranne3 Yayagmur taze çekilmiş tahin,çok iyi geldi bana. 7 aylığım hala ara ara vuruyor direk yiyorum
travmagul Yayagmur Instagram’da birisi paylaşmıştı limon bal sıcak su üçlüsü iyi geliyormuş dene istersen
CoolMamaMode obiranne3 evet ya benim de çok yanıyor bi kaşık mı alıyorsunuz mesela tahinden ? Bende 8 aylık oldum mide yanmaları tekrar başladı 😓
obiranne3 Yayagmur Mide yanman sabah ise 1 yemek kaşığı tüket. akşama doğru ise yanıyoken dahi tüketenilirsin. hem bebeğe kilo yapıyor hemde mide yanmasını alıyor yani benim aldı şahsen. ama markette satılanlar değil. taze çekilmiş olsun
obiranne3 CoolMamaMode gün içinde toplam 2 kaşık yiyorum. mide yanmam vurduğunda tüketiyorum. zararıda yok yararı var bebek içinde🌸
Yasemnnnnn Yayagmur renine 2 tane beraber ağzıma attığım oluyor salatalık tahinde iyi geliyor asitli yiyecek ve içeceklere bir süre ara ver bide baharat ve acıya anca öyle yediğim günde renine içiyorum