merhabalar yazmadığım kayıt olmadığım forum kalmadı son olarak burada da şansımı deneyeyim dedim 30 haftalığım ama ölçümlerde femur kısalığı dedi doktorum ve 3 hafta geri çıktı hiç olumlu şeyler de söylemedi maalesef doktorum bu durumu yaşayan var mı lütfen bilgi verebilir misiniz