ayalltsc hayırlı olsun ilkim oğlan o kadar hareketli ama bir o kadar da güzel bir duygu hep yaramazlıklarından bahsediliyor ben güzelliklerinden bahsedeyim aşırı merhametli gözünün içine bakıyor üzgün olduğun fa bile üzülme anne ne oldu anne diyor yorulduğunu hissettiğinde bile yardıma koşuyor babasına bile öyle ikimizden birini görmesin yatamaz aynı anda evde olacam aşırı toparlayacağı ve anne aşığı olıyorlar 2. Ye hamileyim gene oğlan olsa yok demem çok güzel duygular ❤️ sağlıkla alın kucağınıza bunun kızı erkeği olmaz ama erkeğin de çok çok güzel yanları var giyindiğiniz de bile hayranlıkla bakıyor