8143 dalyaluna35 benim sat a göre aynı dedi sat 27 mart uyumlu çok şkür senin belki geç döllenme olmştur hiç problem etme stres yapma 😊
yasarceyda12 betull_9 canım adet geçmesinden 1 hafta sonra kese gördüm doktorum 2 hafta sonra gel dedi kalp atışını duydum şükür
tahamommy betull_9 4 gün kala öğrenmiştim 10 gün sonra keseyi görüp bi 10 gün sonra da kalp atışını gördüm, erken öğrensen de bekliyosun malesef 6+3 tü duyduğumda
Merve_bulut_55 dalyaluna35 ay benimde normalde 7+2 olması lazım 6+1 ama normal diyor doktor çok şükür problem olmazmış adet tarihini değişiriz dedi geç döllenme dedikleri bu heralde 🥲
dalyaluna35 Merve_bulut_55 evet doktor bana da öyle dedi 12. Haftada belli olur gec döllenme olup olmadigi o zaman da fark varsa adet tarihini düzenlemiş dedi 😌