Selim_Alparslan GizemHamza34 bende uzanamiyorum kuzum surekli is cikiyor oğlumla ilgileniyorum durmuyor 🥹 sancim cok arttı napacagim bilmiyorum
Selim_Alparslan GizemHamza34 dün yazdım wpden cevap bile vermemiş görüldü atmış önemsiz görüyor herseyi boşuna özele gidiyorum 🙄
Selim_Alparslan GizemHamza34 beylikduzu kuzum. Şimdi acilden geldim bebek iyi çok şükür kasilma sancı vs yok . Enfeksiyon yapıyor dedi bol su ic dedi
GizemHamza34 Selim_Alparslan aa bende Beylikdüzü’nde oturuyorum hangi doktora hastaneye gidiyorsun benim doktorumu sana tavsiye edebilirim istersen
Selim_Alparslan GizemHamza34 ben bir sürü doktor hastane gezdim kuşum hiçbirinden memnun değilim dün gittigim doktor yüzüme bile bakmadı ve yalandan tahlil istedi yaptirmadim gıcık olduğum için yarın saglik ocağında yaptircam sen hangi hastane takiplisin
GizemHamza34 Selim_Alparslan eskiden Medilife daydı şimdi kolan da burcu Betül kazdal gümüş bi dene ben çok memnunum
Selim_Alparslan GizemHamza34 o doktor hakkında bir kaç kişi hiç memnun olmadığını söylediler canım o yüzden ona gitmedim ben
Selim_Alparslan GizemHamza34 Hic memnun olmadıklarını, ustu kapali cevap verdiğini, ilgisiz olduğunu ve diplomasinin bile sorgulayabilir derecede kötü olduğunu yazmışlar iyi yorum yok hiç onun hakkında korktum açıkçası 😵💫
GizemHamza34 Selim_Alparslan ayy ne diyorsun 🤦🏻♀️ ben iki yıldır burcu hocaya gidiyorum o kadar ilgili o kadar güzel bilgi veriyor ki ben riskliyim çam sakura da perinatoloji arkadaşını aradı benim için elden baktırdı filan ne zaman soru sorsam telefondan bile hemen güzelce açıklar filan şaşırdım şuan ki bende tavsiye üzerine gittim arkadaşım doğum yaptı
Selim_Alparslan GizemHamza34 doğrudur kuzum ya benimde ilk dogum yaptığım doktor mesela Cook kötüydü ama bazı kişiler iyi dedi tavsiye üzerine gitmistim memnum kalmadım yani kişiye göre değişiyor sanırım anlamadim ki bende ya çok hassas bir konu gerçekten
Selim_Alparslan GizemHamza34 amin kuzum hepimizin sag salim kucagimiza alsaydık bir cok korkuyorum ağrılı sizili geçiyor