Canım annelerim şuanda 18+6dayım doktor 20/24 hafta arasında detaylı usg/anomali taraması ve perinatoloji ye gidileçek dedi 🤔🙄 aranızda bunlardan geçen varmı ben sadece detaylı usg olarak biliyordum 🫥 anlamadım yardımcı olur musunuz neden hepsinden istedi ? Kendi kendime kuruntuya girdim yine bir sorun mu var diyeeee 😨Ben kendim Muğla da yaşıyorum doktorum muğla da yok dedi en yakın İzmir veya Aydın dedi önerileri bekliyorum