Selmas57 Maviyesil121212 insallah canim. Bakalim benim zamaninda gelirse zaten normal dogumum cokta kolay olur 😊 bencedz medicale gecmez, istanbul a gider. Malesef buyuk kayip olur, cunku coook iyi doktor
Selmas57 Maviyesil121212 evet insallah. Ilki de normal oldu ve cok kolay oldu, ama kucuktu tabi bebek ama cok korkutucu bisey degil bence normal dogum. Anlik aci cekiyosun sonra bitiyo :)
Maviyesil121212 Selmas57 ilki normalse seninki rahat olur inşallah 🙏🏻 Valla bilmiyorum henüz korkum yok ama daha da yaklaştıkça başlar mı bilmiyorum. İlk doğumunu devlette mi yapmıştın peki
Selmas57 Maviyesil121212 medicalde yapmistim canim, ama normal dogurmaya ne var ebe ilgileniyo zaten :) bana guzel guzel anlatmislardi dogumun nasil yapildigini 😊
Maviyesil121212 Selmas57 Ayşe ebe mi vardı sen doğurduğunda onu çok övüyorlar. Tabi canım doktorluk bir durum yok ki normal Doğumda :)
Selmas57 Maviyesil121212 evet canim o galiba. Cok guzel davrandi, zaten cesaretim yoktu bana cesaret verdi.. randevun ne zaman senin devlette?
Maviyesil121212 Selmas57 haftaya pazartesi olması lazım canm çatı muayenesi falan yapıyorlar mı ki devlette
Merib BFerayeY canım çok çok gecmış olsun ben çok okudum burda yasıyor diyorlar duacı ol sen Allah’a ınsallah Yaşar ,bir anda mı kanaman oldu ters bır hareket falan mı yaptın
Selmas57 Maviyesil121212 benimki kucuktu ya hic cekmedim sayilir. Serklaj dikisini aldilar 15 dk icinde 10 cm acilmam oldu, hemen 3 ikinmayla da dogdu ... tabi 3 4 kiloluk bebek nasil olur bilemem canim
Selmas57 Maviyesil121212 canim naptin merak ettim, karar verdin mi? Bende devlette yaparim dogumu muhtemelen
Merib BFerayeY olacağı varmış canım kendını suçlu hissetme son haftalarına kadar ilişkiye girenler var tekrardan geçmiş olsun 💕🙏
Maviyesil121212 Selmas57 devlet ağır Basmaya başladı Benim de açıkcası. Şey Sorucam sana devlette mesai saati içinde Doğum başlarsa kendi doktorun mu giriyor Doğuma? Ya da normal Doğuma doktor hiç mi girmiyor
Selmas57 Maviyesil121212 bende cok merak ediyorum bunu. Bence ebeler dogurtuyodur, bilmiyorum ki. Muhtemelen doktor sadece sezeryana giriyodur
Depresif_polyanna Maviyesil121212 devlette normal doğumu ebeler yapıyor. dikişli durumlarda doktor devreye giriyor diye biliyorum
Maviyesil121212 Selmas57 gerçi ebeler normal Doğumda doktordan daha tecrübeli ama gene de son anda falan girseymiş iyiymiş:)
Maviyesil121212 Depresif_polyanna dikişte giriyorsa gene iyiymiş benim gittiğim özelde doktorun yüzünü görmüyorsun normal Doğumda maalesef :(
Selmas57 Maviyesil121212 aynen canim dogru. Ben dogum yaptigimda mk takal girmedi sadece telefondan haber aldi :) ya aslinda oztan daha uygun heralde dogum icin, mk takal oraya da gidecekmis dogum icin. Acaba oraya mi gitsem off