Mmehtappp 32 haftadayim doktorum bidahaki muayeneye 2 hafta sonraya kan ve idrar tahlili yaptirip gelmemi istedi genelde böyle mi oluyo sizden de istediler mi
mehtapdnz Benim kronik idrar yolu enfeksiyonu var 3 aylikken istemisti 6.aya girdik salı günü yine kan idrar istedi malum yine enfeksiyon cikti
deryakrgz mehtapdnz ben salı günü verdim çıkmamıştı ama şuan günde bir defa felan akıntım oluyor sarımtrak beyaz süt kesiği gibi gebelikten mi enfeksiyondan mı anlamadım 🙄
mehtapdnz deryakrgz benim kokusuz seffaf bazende sari akıyor artik pecete koyuyor hamılelikte de akınti cok olurmus
deryakrgz mehtapdnz 😂😂 cidden öyle yaaa iki üç günde bütün iç çamaşırları tekrar yıka tekrar yıka 😂😂😂