ilknuri bende de gün içinde çok hafif oluyor ama kusturacak kadar olmuyor genelde 11 haftalık şuan . 1 -2 hafta önce çıkarmıştım bi ama midemde bi sıkıntı vardı o zaman yediğim içtiğimden oldu bence , bir de bugün çıkardım , dünden beri migren ağrısı çekiyorum ondan dolayı olduğunu düşünüyorum.. ama her gece yatmadan 1 tane prilam içiyorum ve genel olarak rahat ediyorum kahvaltımı güzel yapıyorum hiç değilse