Kızlar hayırlı akşamlar 🌸 sizde dr oluyor mu çok merak ediyorum gerçekten
Kendimi bildim bileli namaz kılarken aşırı terlerim yaz olsun kış olsun neden oluyor bilmiyorum ama aşırı rahatsız oluyorum ben artık Emzirmeden hamilelikten önce de böyleydi yani hormonlarla falan alakalı da değil
Kışın ortasında bile bazen balkon kapısını açıp içeriyi soğutup öyle kılıyorum o derece
Merak ettim acaba bir tek bende mi oluyor